יום חמישי, 28 באוגוסט 2008

קידום ממומן ככלי בדיקת כדאיות לקידום אורגני

מצאתי כתבה על SEO עם רעיון פשוט ומבריק. לפני שמתחילים לקדם אתר עם ביטוי יקר, כדאי לבדוק את הפוטנציאל של הביטוי להבאת תנועה, כי כדי לקדם ביטוי כזה זה המון השקעה וכסף. וכדי להחזיר את ההשקעה אתה צריך לדעת מנקודת מבט עסקית כמה תנועה והמרות הביטוי יעשה. דרך נהדרת לעשות את זה היא להשתמש בקידום ממומן ולבדוק מה ה-ROI מכניסות מהביטוי זה. תקנו תנועה מהביטוי לכמה שבועות או חודש ותמדדו כמות הגולשים מול ההמרות/קניות. אם היחס הוא טוב אז קידום אורגני של הביטוי זו השקעה בטוחה. השתמשו בכלים Microsoft's Keyword Forecast or Google Insights for Search כדי לבדוק תקופות טובות לביטוי, בנוסף תצמצמו את הקמפיין לאזור גיאוגרפי, תשתמשו ב-exact match.

אין תגובות: