יום חמישי, 28 באוגוסט 2008

דף הסמכה שלי ל-SEO/SEM

הקורס היה מאוד כיפי, היתה חוויה נהדרת וסוף סוף הינה ההסמכה SEO/SEM. כשאני אסיים לבנות את האתר שלי, אני הולך לעדכן את הפרטים בדף ההסמכה ולהוסיף קישור לאתר החדש.
תודה רבה לג'קי.

קידום ממומן ככלי בדיקת כדאיות לקידום אורגני

מצאתי כתבה על SEO עם רעיון פשוט ומבריק. לפני שמתחילים לקדם אתר עם ביטוי יקר, כדאי לבדוק את הפוטנציאל של הביטוי להבאת תנועה, כי כדי לקדם ביטוי כזה זה המון השקעה וכסף. וכדי להחזיר את ההשקעה אתה צריך לדעת מנקודת מבט עסקית כמה תנועה והמרות הביטוי יעשה. דרך נהדרת לעשות את זה היא להשתמש בקידום ממומן ולבדוק מה ה-ROI מכניסות מהביטוי זה. תקנו תנועה מהביטוי לכמה שבועות או חודש ותמדדו כמות הגולשים מול ההמרות/קניות. אם היחס הוא טוב אז קידום אורגני של הביטוי זו השקעה בטוחה. השתמשו בכלים Microsoft's Keyword Forecast or Google Insights for Search כדי לבדוק תקופות טובות לביטוי, בנוסף תצמצמו את הקמפיין לאזור גיאוגרפי, תשתמשו ב-exact match.

יום שלישי, 26 באוגוסט 2008

תרגול ב-SEO

החל מהשבוע הזה אני אתחיל לבחור אתרים באינטרנט, לעבור עליהם, לעשות בדיקות SEO מאוד מעמיקות ואני הולך לפרסם את הבעיות והמחדלים שמונעים מהאתר להתקדם.

לקוחות טובים

לקוחות טובים אלה הם לאנשים שיודעים לכבד, לסמוך ולהעריך את העצות שאתם נותנים להם, ותענוג לעבוד איתם.
פה זה ההזדמנות לעשות את העבודה בצורה הטובה ביותר ולקבל תוצאות הטובות ביותר.

יום שבת, 23 באוגוסט 2008

במה להתעסק?

קורס קידום ושיווק אתרים באינטרנט הסתיים, קיבלנו הסמכה SEO/SEM. עכשיו יש 2 כוונים להתפתח. להתעסק ב-SEM לא חשבתי עד היום אחרון בקורס שבו היציגו אסטרטגיה מכירות ב-google adwords שהביאה רווח של 40,000 ש"ח לחודש. החברה שהיציגה את האסטרטגיה היא חברה ישראלית שפיתחה מוצר שנקרא EfficientPPC, כלומר Pay Per Click יעיל. כאשר מדובר בקידום אתרים ממומן בתחומים מאוד תחרותיים עלות ההקלקה עליך בגוגל יכולה להגיע לעשרות שקלים לקליק אחד.
בנוסף לזה רוב האנשים לא מחפשים ביתויים ארוכים מ-2 מילים. הרעיון הוא לשווק ע"י שימוש בביטויים ארוכים (long tail), ביטויים כאלה אנשים מחפשים בתדירות נמוכה אך עלות הקליק על ביטויים ארוכים יכול להסתקם ב-cents.
כרגע אני קורא פורום של בחור ישראלי שהחליט להרוויח מיליון ש"ח בשנה אחת ע"י שיווק באינטרנט, הוא מפרסם כל מה שהוא עושה ואיך וגם מתאר את הרגשות שהוא חווה.
חוץ מזה אני לומד לעבוד עם Google Insight for Search, כלי חדש של גוגל המאפשר לראות מה מחפשים, מתי ונותן השוואה בין תקופות ובין נפחי חיפוש של ביטויים שונים.
בשישי הזה גם כתבתי מאמר לאתר העתידי שלי ה-Seo-Experts.

יום חמישי, 14 באוגוסט 2008

נקודה ראשונה בקידום אתרים זה סבלנות. שם שום דבר לא קורה בווט אחת, זה תהליך , לכן אתם תשקיעו המון זמן וכוח לפני שתצליחו ורצוי שהתאבו את הנושא שאתם בונים את האתר שלכם סביבו. הדרך למעלה היא לא חלקה, יש טונות של משתנים שמשפיעים על מיקום בתוצאות החיפוש, ובתקופה ראשונה אתם תתנדנדו. מאוד חשוב לעשות מעקב אחרי מה שאתם עושים ואיך זה משפיע.

דף נחיתה מעולה לפרסומת באינטרנט

במקרא נתקלתי בדף נחיתה שיכול לשמש לפרסומת מעוד מושך ובנוי לפי כל הכללים:
  1. מאוד רלוונתי ומותאם 100% למודעת הפרסום
  2. כולל רק פרטים נחוצים ושום דבר מיותר
  3. מעוצב בצבעים מאוד פשוטים ובו זמנית מאוד אטרקטיבי
זאת המודעה:

להיות 1 בגוגל ,זה לא משנה אם יש לך או אין לך אתר, העמוד ה-1 בגוגל מחכה לך

וככה נראה דף נחיתה:



שיכלול מחקר מילות מפתח

לבנות גיליון שכולל:
  1. בנוסף לתוצאות מתוך Google Keywords Tool ומתוך Keywords Discovery להוסיף תוצאות של כלי חינמי של WordTracker שנקרא keyword suggestion tool.
  2. מספר תוצאות כולל בגוגל
  3. להוסיף מס' תוצאות ב-google מתוך בדיקה "intitle:" עם מילת מפתח
  4. להוסיף מס' תוצאות ב-google מתוך בדיקה "inanchor:" עם מילת מפתח
  5. מספרי תוצאות מפקודות "intitle:"keyword" and inanchor:"keyword יראו מס' מתחרים ישירים שלכם שגם עושים SEO.

יום רביעי, 13 באוגוסט 2008

סיום קורס קידום אתרים

קורס קידום אתרים ושיווק באינטרנט מגיע לסוף, נשארה פגישה אחת על גוגל אנליטיקס. נשאר לעשות שעורי בית על מחקר מילות מפתח.
התחברתי ב-RSS ל-seochat.com ול-seo-book.com. מה שהיה חסר לי ב-seochat זה שהם לא פירסמו כאשר יצא כלי חדש של גוגל - Google Insights. יש רעיונות חדשים איך לשפר מחקר מילות מפתח, הרעיון נלקח מכתבה ב-seo-chat.